Sider

torsdag 26. november 2009

Internasjonalt bytte :o)

Har jo helt glemt å vise fram alt det lekre jeg fikk fra Julie aka coolmoonyogaknits fra Vermont, USA!

Har vært med på en internasjonal swap/bytte og det var kjempeartig :o)
Jeg fikk så mye lekkert bare se her: en hespe lekkert håndfarget garn, Smooshy sock yarn fra Dream in Color, to nøster Knit Picks Essential, farge Ash Tweed og en Knit Picks rundpinne 2,5mm. I tillegg var det sjokolade, Maple syrup og snop laget av maple syrup - alt laget i Vermont!

Hun har tydligvis sjekket godt ut mine interesser og hva jeg helst strikker! Alt garnet er utmerket til sokker, og jeg har jo en plan om å få strikket ganske mange par framover. Knit Picks garnet er umulig å få tak i fra Norge, så det gleder jeg meg veldig til å teste ut. Smooshy sock yarn har jeg aldri hørt om så det skal bli ekstra spennende - ser for meg søte blondestrikkede sokker i denne aprikosfargen! Bård har testet litt av sjokoladen, men resten spares det på! Er så trivelig å bare se på alt hun har sendt - til meg :o)

2 kommentarer:

  1. Flott pakke, det er morsomt med sånne swapper. Ha ei koselig førjulstid.

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert garn du har fått!

    SvarSlett