Sider

onsdag 6. juni 2012

Sommerfølelse light

Selv om sommervarmen ikke har kommet for fullt, får jeg likevel litt sommerfølelse av de store teppene med villblomster i veikanten. Forglemmeieien er på sitt fineste akkurat nå, og det er store mengder av denne på veien opp til Bjørnli. Nydelig!


De siste to dagene har jeg vært på felles møte/kurs sammen med kollegaer fra hele fylket. Det har vært spennende og inspirerende dager  - men utfordrende også. Og som den skravlebøtta jeg er, tramper jeg uti det, men det vil jo helst gå godt. Lærerikt! Jeg tror jeg har en av de mest spennende jobbene som finnes i vår kommune - samtidig som det er veldig artig og utfordrende. Gleder meg til å komme på jobb igjen!


Kvelden skal tilbringes med strikketøy og lesestoff. Startet denne boka i går kveld og den virker veldig bra så langt. Strikketøyet er sokker i Malabrigo Sock, forøvrig kjøpt i New York i fjor og lilla selvsagt, og mønsteret er Aragorn. Gratismønster hvis du er medlem på Ravelry.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar