Sider

onsdag 20. april 2011

Sock Madness 5 - Dangerous Turns

Sock Madness på sitt beste, eller verste, er når du nistrikker nesten en og en halv sokk på en dag! Mønster i runde tre kom forrige lørdags morgen. Jeg var i farten hele formiddagen og fikk ikke startet strikkingen før på kvelden - strikket lørdagskveld og søndag, men fikk ikke unna så mye. Mandagsmorgen fikk jeg ferdig første sokken - da var allerede de fleste i min gruppe ferdige! Nå måtte det hurtigstrikkes!


På både Hobbyboden og Ravelry ble jeg heiet fram, og det ga masse inspirasjon og gjorde strikkingen ekstra artig og lett! Takk for det!!! Sokkene ble ferdig strikket litt over ti om kvelden, fotografert og sendt inn til gruppa.
Sock Madness er en strikkekonkuranse på et internasjonalt forum, Ravelry. Det er 100 deltagere igjen i konkuransen etter denne runden - uten meg... Jeg ble slått med et kvarter! Ikke av en strikker fra USA, Tyskland eller Australia, men ei fra Klæbu!!! Gratulerer til Wenche :o)
 Sokkene er strikket fra tåa og opp i et fint flettemønster. Mønsteret er designet for konkuransen av Maya Gamble og er ikke tilgjengelig før etter avsluttet Sock Madness 5. Link.
Garn: Cherry Tree Hill Supersock Semi Solids Blossom
Pinner: 2,5 mm - 2 x 60 cm rundpinner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar