Sider

fredag 12. november 2010

Sparekua mi...

Se så fin spareku jeg har! Den er vunnet, altså har jeg ikke betalt for den, -økonomisk må vite :o)

Jeg besøker ofte bloggen Med pinner og finner der mye inspirasjon og moro. Hun strikker veldig mye flott, men i det siste har det også vært en god del stoff fra ullfestivalen i Rhinbeck i USA. Nå tar hun initiativ til en fellestur til neste år - altså oktober 2011.
Jeg vil så gjerne være med!!!
Det er derfor sparekua er kommet på bordet, for her skal bruspengene mine puttes! Hver gang jeg klarer å ikke kjøpe en brus skal summen fylles på kua i stedet. Med mitt nåværende brusforbruk - Pepsi Max - kan det bli mye penger i løpet av tiden fram til oktober. Problemet er avhengighetsforholdet til Pepsi Max. Jeg har forsøkt å kutte den ut tidligere, men det varer ikke lenge. Men jeg tror dette kan bli en veldig fin motivator!

Bankkonto må opprettes - kua er lita og jeg har forhåpning om å fylle raskt!

4 kommentarer:

  1. Dette klarer du! Jeg syns du skal ha et innlegg hver uke, jeg, med en oppsummering om hvor mye penger som er i kua nå!
    Og jeg gleder meg veldig til å reise med deg til USA neste oktober <3
    Uansett ;)

    SvarSlett
  2. Så smart. Jeg har også meldt min interesse for turen. Tror jeg skal finne noe å spare i og øremerke dem til turen.

    Kanskje vi sees på vei til USA !!!

    SvarSlett
  3. Håper den sparekua blir tung og god så du får reist!
    ps. Føtter ble visst fotografet noe, så jeg fikk da redigert og lagt inn bilder i dag, - hurra!

    SvarSlett
  4. Ull-lager er garantert god isolering, - jeg har en ekstra isoleringsvegg med stoffer for lappesømmen. Skulle nok ha vært ut mot gata (der det trekker som verst når vinden står rett på) enn mot naboen, men en gjør så godt en kan. Litt hi-tendenser har vi vel alle på denne tiden, og da er det jo kjempeflott at vi har noe å "henge" fingrene i der vi sitter med pleddet over knærne *glis*. God søndag!

    SvarSlett