Sider

torsdag 5. august 2010

Gloucestershire Glory

Jeg har strikket litt, teststrikket sådann, og plagget har det flotte navnet Glouchestershire Glory! Mønstermaker er Pinneguri som er mester for og mønsteret kommer nok snart i salg.

Jeg har strikket genseren, som er en barnegenser i størrelse 2 år, i farger som Oda kan bruke. Rosa, hvitt og limegrønn Ask (Hifa 2) fra MerGarn. Den er litt stor til Oda akkurat nå, men utover høsten og vinteren blir denne god. Ullgarnet vil jo klø litt, i hvertfall på bar overkropp, slik som på ation-bildet :o)



Genseren har en del nye momenter for min del. Likte veldig godt halslinningen og måten som gjør at en slipper å strikke mønsteret frem og tilbake. Skal strikke en til i et annet garn, men har det ikke halt klart enda :o)
Beklager at mine føtter ble med på disse bildene, men jeg så det ikke før bildene var lagt over på pc'n...

1 kommentar: