Sider

torsdag 9. desember 2010

Daglige ord i desember

6., 7. og 8. desember har fått ordene besøk, lek, hvitt

Å blogge hver dag i desember kan virke lett, men jeg har ikke kunnet prioritere det disse dagene. Arbeid, familie og eksamen har tatt all tid og blogging er et overskuddstiltak!

Fordi jeg har vært med på denne bloggleken har jeg de siste dagene hatt mer besøk i bloggen. Det er veldig trivelig med disse besøkene og kommentarene som har kommet! Tusen takk!

Jeg liker å besøke andres blogger, det kan være strikke og hobbyblogger, litteraturblogger, interiørblogger og jeg dumper innom mye annet også i min reise rundt i veven. Jeg har noen faste jeg besøker hver uke, men også noen mer sporadisk. Her er et lite knippe blogger jeg liker å besøke:


Merete skrev i sitt innlegg den 6. desember om bloggleker. Petunias bloggleker har jeg også sporadisk deltatt i, men også Meretes portretter av Nordiske føtter og nå Daglige ord i desember er artig.

Å leke kan jo være så mangt, men av mine syssler er nok spinning den morsomste leken for tiden! Ja, ikke spinning som i sykling, men spinning av ull/fiber på håndtein eller rokk. Dette er ikke noe jeg er spesielt flink til enda, men det er så artig å prøve seg fram, forsøke nye fiber, lære mer om både fiber og teknikk! Dette er min måte å leke på :o)

Hvitt, ja hva skal jeg si om hvitt?
Hvitt - kvit - uten farge - anonymt - rent - ubrukt - nytt

Snøen ser kvit og fin ut! Men det er et kaldt teppe som ligger over bakken og i trærne og gjør det kaldt. Det kan jo være vakkert når sola skinner lavt over tretoppene og lager krystaller i snøen, men stort sett kunne jeg vært den foruten. Jeg er absolutt ikke noe vintermenneske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar