Sider

fredag 20. november 2009



Skrivekløe i kveld :o)
Nå er det jo sånn at jeg liker å strikke og strikker ofte! I de siste par månedene har det blitt veldig mye mindre produsert og ferdiggjort, men jeg holder da på litt...

På turen til Kroatia hadde jeg med en hespe med Colinette Prism, Fire- kjøpt hos Happy Knitting Dette skulle jeg strikke et langt smalt pynteskjerf, fritt etter Happy Knittings design, pyntet med knapper. Nå ble det hverken strikket på turen til Gardermoen eller på flyturen, vi satt for trangt til at det var mulig, men vel fremme fikk jeg jo litt albuerom :o)



Har pyntet med knapper i samme røde og orange farger. Skjerfet er smalt og jeg surrer det flere ganger før jeg knyter det med en enkel slipsknute. Slipsknuten bruker jeg som en påminnelse om Kroatia, jeg strikket det der, og Kroatia er faktisk slipsets opprinnelsesland. Det hadde jeg ikke trodd - trodde heller det var Fransk eller Engelsk :o)















Tidligere i Oktober strikket Ellen et smalt skjerf i Sockittome fra Cherry Tree Hill som hun pyntet med blonde. Dette måtte jeg selvsagt kopiere og nå har jeg et langt lilla skjerf i Supersock fra CTH pyntet med hvite knapper :o)

Jeg har masse uferdige strikketøy, pluss noe ferdig, som sikkert blir blogget snart :o)

1 kommentar:

  1. Dette var jo en morsom vri på skjerf. Flotte ble de begge to!

    SvarSlett