Sider

torsdag 27. januar 2011

Monkey og Hedera - CookieA

Julen og nyåret ble innledet med sokkestrikking. Lille julaften ramlet boka Knit.Sock.Love av CookieA ned i postkassen min, men jeg hadde jo allerede et par sokker av hennes design på pinnene. Det blå paret, Monkey, er strikket i Regia og ble ferdig 2. januar. Gratismønster her.


Dette selvlysende, glødende paret er Hedera og er strikket nå i januar og mønsteret står i boken. Planen er jo selvsagt å strikke alle! - eller så mange sokker som jeg orker  fra CookieAs bok. Selvsagt slår jeg følge med gjengen på Ravelry som har som mål å strikke alle parene. 2 måneder per par gjør at en ikke får tidspress og blir lei. Premiering underveis er også artig :o)
Garn: Cherry Tree Hill Supersock Solids, farge Tangerine, pinner 2,5 mm.

5 kommentarer:

  1. Nydelige sokkepar begge to. Jeg ar også fått boken og jeg undret meg litt over at ikke alle mønstrene var nye, for disse to har jeg strikket tidligere. Men mye lekkert var der jo!

    SvarSlett
  2. Flotte sokker!
    Særlig de orange likte jeg!
    God helg!

    SvarSlett
  3. Flotte sokker begge to!
    Falt for de blå jeg!

    SvarSlett
  4. Nydelige sokker du har strikket Marit:))

    SvarSlett