Sider

onsdag 18. april 2012

Det er fortsatt vinter

Jeg har ferie denne uka, hurra! Ferie og ferie fru Blom, gårdagen gikk med til studier og det gjør nok flere av disse dagene også. Men i dag, i dag har jeg tatt helt fri!

Startet faktsisk dagen i riktig tid, og sammen med mannen i huset og en kompis ble det en rundtur med bil. Selv om vi nå virkelig venter på full vår og sommer, gikk turen inn i landet og opp i høydemeter.

Strålende vær, litt kaldt i høyden - eller var jeg ikke godt nok kledd? - metervis med snø både i høyden og bredden. Nerskogen, Skarvatnet og Oppdal så klart!
Her er noen bilder fra Skarvatnet - skikkelig påskestemning med knall blå himmel, noen lette skyer, krittkvit snø nesten uten spor og en vei med telehiv for hver femte meter! Jaggu ikke bare enkelt å sitte i baksetet og forsøke seg på litt mønsterstrikk....






Nå anser jeg meg ferdig med vinteren for denne sesongen og ønsker vår og sommer velkommen!

Resten av dagen er tilbringt på verandaen sammen med strikketøy, kaffe, appelsin og sol!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar