Sider

mandag 25. juli 2011

“Våre tanker går til de som er rammet” – Jens Stoltenberg.

22.07.2011 er en dag som vil stå i mitt minne som den værste. Den rammet enkeltmennesker, vår nasjon og verden midt i hjertet - ubeskrivelig vondt!

Ønsket om å vite mest mulig, men samtidig ønske om å ikke vite - fordi det gjør vondt, kolliderer i meg og jeg blir sittende foran nyhetssendingene med pc og nettaviser tilgjengelig. Hele tiden. Handlingslammet. Dette skal aldri skje!

Alle tanker kretser om de overlevende og familier i tap og sorg. Dere har min medfølelse!

Mitt i denne tragedien står ungdom - overlevende - opp mot volden på imponerende vis!

 «Om én mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen». Statet er fra CNNs intervju av Stine Renate Haheim rommer alt vi i framtiden må arbeide for! Artikkel fra vg.no.

Ungdommer som hjelper hverandre, støtter hverandre og viser heltemot - ungdom som kjemper med ord for å skape en bedre verden for alle! Jeg er så veldig stolt av dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar