Sider

søndag 17. juli 2011

Eventyrskog

Jeg er veldig glad i å ta bilder, men ikke av mennesker. Jeg har billedmapper "opp og i mente" av skog og mark, himmel og hav - unntaket er vårt barebarn :) Oda er fotografert i mengder!

I dag ble det nok en runde med joggesko og kamera, og her er noen av "blinkskuddene"




Gammel granskog som filtrerer solstrålene synes jeg er veldig vakkert!


Finn Skauvik, maler fra Orkdal, har blant annet malt noen bilder av tett granskog. Han har klart å fange lyset som filtreres på en fantastisk måte, og når jeg blir rik skal jeg kjøpe et av hans bilder hvis det fortsatt er mulig! Her skulle jeg hatt link til malerens side eller fotoalbum, men det finner jeg ikke. Meldal Kunstforening har hatt han som kursleder og attraksonsmaler på arrangement.

1 kommentar:

  1. Flotte bilder fra skogen:) Den gamle bilen er en skulptur i seg selv:) Jeg kjøpte faktisk garnet i den butikken på torget i Trondheim, og skal strikke den genseren du nevner:)

    SvarSlett