Sider

mandag 21. mars 2011

Pannekaken

Ja, jeg lurte lenge på hvorfor Sandnes Garn hadde gitt modellen dette navnet. Tunikaen har påsydde orange rundinger (pannekaker) som jeg droppet.

Siste helga i januar var vi på Hitra og selvsagt ble et besøk kombinert med shopping i Helenes Boutique på Fillan. Litt vindusshopping, men primært fordi jeg hadde lyst på nytt strikketøy :o)

Hadde med meg bunadsstrømper på pinner, men de er kun ribbestrikk og kvite - litt kjedelig!

Men rosa og rødt i striper - i tillegg kjapt og til Oda - glad kombinasjon!


Settet finnes i SISU Barn 1001 og er modell nr. 11. Jeg strikket bare tunikaen (buksa er påbegynt), men det er også lue og skjerf til. Alt pyntet med pannekaker!

Strikket i Sisu på pinner 2,5 og 3 mm.

Dette er str. 4 år, men med litt kortere armer. Da kan Oda bruke den utover våren og høsten, kanske kan armene forlenges om nødvendig senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar