Sider

fredag 9. juli 2010

Tour de fleece - dag 7

Oda koser seg i bæresjalet!



I stedet for spinning er det i dag blitt vasket hus utvendig, ikke innvendig - selvom det kanskje trengs... En del småærend og kaffebesøk har det også blitt ;o) I kveldinga kjørte vi en tur uti Stavådalen sammen med Ellen og Oda. Kjempetrivelig liten tur, men knotten ble så nærgående at det ble ikke lange stunden utom bilen.

Dårlig bilde, men føler behov for å dokumentere at jeg spinner litt hver dag! Onsdag ble en hvildedag, da har jeg langdag på jobb, og dro derfra og rett på strikketreff med to gode venninner. Torsdag spant jeg ferdig fruktsalaten på spole en, og i dag har jeg så vidt startet på spole to. Er spent på hvordan dette blir når jeg skal tvinne det sammen etterhvert :o)

1 kommentar:

  1. Fine pia i hærli natur å flott garn i hærlie friske farga du lage!
    Ha goe fine sommerdaga:-)

    SvarSlett