Sider

søndag 4. mars 2012

Skitur...

I dag tidlig ringte datteren og inviterte meg med på skitur! Det var egentlig helt utenkelig, og jeg forsøkte første gode unskyldning: jeg har da ikke skisko! Tror du det hjalp? Neida, hun fikk nytt skiutstyr til jul og hennes gamle var fullt brukbart til meg, selvsagt.... Jeg har ikke gått på ski på flere år, så en slik tur fristet egentlig ikke så veldig. Men mine unskyldninger ble ikke godtatt - og bra var det! Det ble en fin, kort tur med innlagt lang rast med pølsegrilling og lek. Oda 3 år, bestemmer lengden på turen og det passet meg godt...

Glemte å ta generasjonsbilde i dag, men her var vi altså 4 generasjoner damer på tur!

Lek på ski!
Strikketøyet er med - det ble min form for "skilek" i dag...
Rasteplass

Fint i Sæterdalen selv om ikke sola skinner fra blå himmel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar