Sider

onsdag 6. juli 2011

Tour de Fleece, dag 5

Lørdag gikk startskuddet for årets sykkelhappening i Frankrike - Tour de France! Thor Hushovd og Edvald Boasson Hagen gir virkelig spenning i hverdagen! Er ikke all sport jeg synes er spennende på TV, men Tour de France er kjempeartig og følge med på!

For å ikke bli helt passiv deltar jeg på mitt vis i Tour de Fleece! Dette er en "konkuranse" som foregår på Ravelry, men praktiseres i stua foran egen TV samtidig som det følges med på syklinga! Jeg konkurerer med meg selv og er imponert så langt!




Dette er litt over 100 gram 2-tråds norsk ull. Mai-fiber fra Spunky Club - Norwegian Long Wool - farge Angkor Wat. Litt grov, men absolutt fint synes jeg selv :) Veldig usikker på hva dette skal bli.

1 kommentar:

  1. For en nydelig farge det var på det garnet, blir helt sikkert no kjempe fint:)
    Ser du bor i Meldal, bodde på løkken noen år selv:)



    La meg til som følger jeg, ha en flott kveld:)

    SvarSlett