Sider

lørdag 12. juni 2010

Ny uke med Nordiske føtter

Føttene er sjelden i fokus, men denne uka skal vi vise hva de egentlig er med på i hverdagen! Det er Merete som drar i gang og som samler oss.






Mitt bilde er i dag kjedelig, men føttene har ikke kjedet seg! Føttene er utslitte og trenger kvile for i morgen skal de igjen ut i verden :o)

Løkken Musikkorps feirer 100 år i juni og i helga er det Regionstevne med mange korps tilstede. Jeg har hatt en super dag, hørt så mye flott musikk og møtt mange trivelige folk! Føttene har, sammen med resten av meg, hatt tjeneste på stevnekjøkkenet. Mye å gjøre, alltid litt kaos, men alt ordner seg til slutt. Hvorfor må alltid sikringene gå når det er som travlest? Må finnes en egen teori om dette ;o)

Må si at jeg er imponert over arrangementet til Løkken Musikkorps! De er ildsjeler alle mann og står på døgnet rundt for å få dette til. De fortjener en pris! Gratulerer med 100 års-jubileet og lykke til videre!
Nå skal føttene få kvile og sove noen timer, før de skal delta på stevne igjen i morgen formiddag. Gleder meg :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar